و
قسم به روح که خداوند در آن دمیده است :
تنهایی درد سنگینی است که درمانی ندارد
بغضی است که اشکی بر آن تسلی نمی یابد
و زمستانی است که هیچ چیز آن را گرم نمی نماید ...
همینکه مرا در این تنهایی سنگ صبوری تو را سپاس !
م.ب
دست نوشته های من...ما را در سایت دست نوشته های من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: يکشنبه 18 دی 1401 ساعت: 13:21